Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 10:04:23 +0200

Tere!

Kiili Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08089 aadressile Harju maakond, Kiili vald, Lähtse küla, Laeva 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ligipääs avalikult kasutatava 11115 Kurna-Tuhala 
teelt (30401:003:0228).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27165176>  (menetlus nr: 
457845), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kiili Vallavalitsus) või menetleja (EDUARD VENTMAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister